Dün sabah kötü bir ağrıyla uyandım 13. Haftadayım lekelenmelerim hafif zaten vardı ama ağrı olunca gaz sancısı sandım öğlene kadar çok şiddetlendi kasılma gibiydi hemen doktoruma gittim bebeğin çok aşağıda olduğunu ağrım durmadan serklaj yapamayacağını söyledi yatış yaptım serumlar iğneler fitiller durdurmaya çalıştık ama ağrım o kadar çoktu ki durmuyordu 2 saat içinde ellerimden kayıp gitti bebeğim düştü çok üzgünüm hareketlerini gördüm ne zaman hissederim diye gün sayıyordum ama olmadı allah geride kalanlara sağlık versin ben elendim aranızdan allah sağ dalim kucağınıza almayı nasip etsin