Merhabalar 7 gündür adet olmuyorum gebelik istemim olduğu için adetin 3. Gününde test yaptım pozitif geldi 2 gün bekleyip kan verdim negatif geldi ancak hala adet olmadim adet olacakmis gibi de hissetmiyorum cumartesiye kadar daha bekleyip tekrar test alacaklar yani bunun sebebi nedir veya doktor en son iliskiden hamile kalmış olabileceğimi söylüyor birkaç nette gezindim böyle varmış gerçekten de ama hic adet düzensizliği bille yaşamamıştım böyle garip hissediyorum bir doğum yaptım ama bebeğimi kaybettim mental olarak iyi hissetmiyorum var mi bir önerisi olan