Shnkh bende 23 haftalık oldum karnımdan vuruyorum dediğiniz gibi morarmalar fazlalaştı hatta vurduğum yer değilde başka bir yer morarıyor artık hareket tekmede hissediyorum vurduğum bölgede gözle görülür o yüzden biraz tedirgin oluyorum aslında vururken iğne bebeğe kadar gitmez biliyorum ama insan yinede korkuyor. Bazen benimde batmıyor iğne çok acıyor😔