1_Pandackk ben gebelik öncesinde de takipliyim 2.5 altıydı hamile kaldığımda ilaç kullanıyordum zaten, hamilelikte 2. Ayda 3.5 oldu değerim doktor daha düşük olması gerekiyor dedi 25 mg dan 37.5 yaptı şuan 30. Haftaya girdim 37.5 ile devam ediyorum hala