kızlar geçen ay eşim uzman çavuş bayramda geldiğinde regl geciktirici kullandım 2 gün sonrasında 3.gün reglim gelmeye baslayınca bıraktım ama bu ay reglim suan 5 gün gecikti test yapsam cıkarmı haptan dolayı gecikme olabilirmi normalde hep günü gününe olurum