Hilalst AyEr ben ikili test icin gitmistim fehmi beye ayrica detaylida bakmisti 14 haftada ,40 dk surdu cok ayrintili bakiyor herseyine simdi 22 haftada detayli icin gidecegim , pahali ama o parayi hakediyor gercekten
BirsenT Edayesilbas yok canım radyoloji doktoru çekti sumru Tanju şen renkli ultrason yok ama çok doktor her detayını gösteriyor anlatıyorda güzeldi
BirsenT Edayesilbas detaylı ultrason çekti 2 boyut bildiğimiz siyah beyaz ama en ince ayrıntısına kadar gösterdi
derya14 BirsenT Zonguldak merkezde mi oturuyorsunuz bende üniversitede yaptırdım ayrıntılıyı levele de renkli için gitmek istiyordum ama renkli yok sanırım siyah beyaz ordada
BirsenT derya14 evet merkez de oturuyorum maalesef level hastanesinde renkli ultrason yok ama Ereğli de echomar hastanesinde var renkli ultrason her doktorun odasında ben Bilgi almıştım üniversitede artık detaylı yapmıyorlar rapor vermiyorlar
Oglanannesi11 BusraKula 23 en ideali kalp oluşumunu tamamlıyor çünkü . En ufak bir nokta bile kalsa nu sefer kalpte delik var diyip insanı üzüyorlar bence 23 en ideal
derya14 BirsenT Benide aramışlardı rapor veremiyoruz bilginiz olsun diye. Doktora sordum sen git yinede dedi. Gittim herşeyi normal çıkınca bi dahada özele gitmeyim dedim. Normal kontrollere nereye gidiyorsunuz siz
DuyguK BusraKula bende 20 haftamda gideceğim herseyi tam oluşuyormuş canım inşallah herkese hayırlı doğumlar 🧿🙏