iremd-1798 merhabalar aşkım ben 1 sene önce ocak ayında yaşadım, 25 aralık 80lerle betayı öğrendim ama bir türlü düzgün artmıyordu s.ocağında kan veriyordum hoca bu kimyasal dedi, tabi kimyasal ne bilgim yok, 1 ocaktan sonra yaklaşık gebeliği öğrendikten 5-6 gün sonra tuvalette leke gördüm, hastaneye gittim düşük başlamış dediler, alttan muane edilmedim hiç hep kanla bakılmıştı, adet olur gibi kanama oldu o gün kanamadan 1 hafta sonra kan verdiğimde beta sıfırlanmıştı 🥹