Ben sadece anne olmak istedim istiyorum. Önce Ağustos ayında 9+3 günlük bebeğimin kalbi durdu şimdi de 9+1 günlük bebeğimin kalbi durdu. İlkinden sonra kaç doktora gittiysem ilk düşük çok normal dediler ben de buna güvendim test yaptırmadim. İkinci de düşük oldu şimdi ben ne yapacağım bütün testleri yaptırmak istiyorum. O haftaları geçecek miyim ben de anne olacak mıyım. Lütfen bu durumu yaşayan varsa nolur bana umut olsun kafayı yemek üzereyim mahvoldum.