Klny ben hediyelik yaptırmıyorum çöope atıyorlar🥹 o yuzden kendim cocuklara yonelik hediye hazırlıyorum. İlk oglumda kucuk boyama kitapları aldım, bitane acacak ve kucuk karısık sekerler. Herkes bayıldı. Hicbiride çöpe gitmedi 😍 ikinci oglumdada yine açaçak, şeker, balon ufleme yapıcam