Hilkar benimde idrar yollarimda yuksek enfeksiyon var bebekligimden beri cektigim bi skintiymis malesef hamile kalir kalmaz yukseldi yine lokosit ve eritrosit cok yuksek cikmisti son gittigimde tahlilleri gosteremedim doktora ayin 21 inde randavumuz var onu bekliyorum bendede asiri kasik agrisi yapiyor 😣 6+3 uz biz bide daha kalbini bile duymadik.😣