Emrahirem benim üçüncü bebiş olmasına rağmen Ağustos’ta doğacağı için bende kararsız kalmıştım ama zıbın her türlü kısa kollu yada sıfır kollu olsada sorun olmaz bence zaten alta giydiriyoruz. Ben 3-6 ay için olan zıbınlardan aldım benim bebeklerim çok iri bir bebek olmuyor ve çabuk toparlanıp kilo alan bebekler değil, bide biz Diyarbakır da oturduğumuz için Ağustos ta diyarbakır çok sıcak oluyor keza eylül ayı da hala sıcak oluyor o yüzden ben zıbınları sıfır kol ve kısa kollu aldım lazım ederse uzun kollu zıbınları da bebeğimin gelişimine göre almayı düşünüyorum 🥰😍😘 size de belki fikir olur🤗🤗