Kızlar ilk gebeliğimi yumurtlama testi ile takip edip ilk aydan hamile kalmıştım 8 haftalıkken kalbi durdu aralık ayında kürtaj oldum. Doktor korunmana gerek yok dedi hiç korunmadık. Ama hala hamile kalamadım. Bu ay yumurtlama günüme yakın Ovulasyon testine başladım yumurtlama göremedim hep silik çıktı testler. Kafama takmak istemiyorum ama artık bebeğim olsun istiyorum