Masallah_21 Kızlar kan prtilasmasi olunca gebelik süreci nasıl ilerliyo çok merak ediyorum yaşıyan var mı lütfen bilgi verirmisiniz korkuyorum.
Morrinah Masallah_21 yani ben ailede olduğu için kayıp yaşamadan öğrendim hergün iğne vuruluyorum corasprin içiyorum bide başka tedavim yok iğne biraz zorluyor ama napalım keseyi görür görmez veriyorlar diye biliyorum 9. Haftamızda başladık biz rabbim size bağışlasın ♥️
Femay Masallah_21 korkma canım insan her şeye alışıyor. Doktorun hangisini uygun görür bilemem belki sadece iğne, belki sadece hap belki de iğne+hap verebilir kan sulandırıcı olarak. Sakın ihmal etme kesinlikle kullanmalısın bunu.
Poyraz20_ 6. 7. Haftalara geliyordum bn kanamam başlıyordu kan pıhtılaşmasi çıktı iğne kullndim aspirin hap aspirinin7. 8. Aya kadar kullndim ama iğneyi doğum yapacağım güne kadar
Masallah_21 Poyraz20_ Peki süzün kan prtilasmasi değeriniz çok yüksek miydi iğneyi göbekten mi yapiyordunuz
Masallah_21 Şu an yeni gebeyim Yarın doktora gidecem bı önceki düşüğüm de kan prtilasmasindan oldu dedi doktor çevremde sorduğum zaman gebelik boyunca göbekte iğne yapılması lazım diyorlar o yüzden çok merak ettim 9 ay boyunca iğne mi yapacam göbekten diye
Poyraz20_ Masallah_21 vllahi bilmiyorum yuksekmiydi ama kullanmadigim zaman düşük oldu 4 düşüğüm oldu 5 aya kadar göbekten yaptım sonra koluma geçtim
Masallah_21 fztanne_ Ya bı hafta önce 18 di yarın kendi doktoruma gidecem sabah geçen yıl kürtaj oldum araştırdılar kan prtilasmasi var dedi doktor gebelik şüphesi olduğu gibi gel dedi süreç nasıl olacak merak ediyorum şu an uygulamaya göre 4 hafta 4 gün dür
tahamommy Masallah_21 benimde 4. Gebeliğim 3 düşük olmuştu keseyi gördükten sonra başladık canım ama kimi doktor daha erken de başlıyor kimisi de kalp atışı duyunca diyor sen yine bi doktoruna git inşallah bişey olmaz 🤲🏻 hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız
nurssmom Masallah_21 dr. gidin iğne başlayabilir benimde iki kaybım var 3. Gebeliğim iğne kullanıyorum
Masallah_21 Morrinah Allah razı olsun cümlemizin evladını bağışlasın inşallah ilk gebeliğim de hiç sorun yasamadim ama ikinci gebeliğim kürtaj olunca araştırınca anladık bizde o yüzde çok tedirginim şu an böyle akıntı bile olunca korkuyom acaba kanamami diye sürekli kontrol ediyom