Eslem2112 Elifyarenaydemir tabi olabilir ama canım reglin yaklaştıysada rahim kalınlaşıyor hamileliktr olabilir tabi kan sonucunu öğrendinmi
Elifyarenaydemir Eslem2112 işte öğrenemedim regl 3 gün geçti zaten geçen ay geçilmeli gününü bile 3 gün geçti bilmiyorum ya
Dry07_ Elifyarenaydemir hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz sistemlerde arıza oluyo bazen düşmüyo. Hastaneyi arayıp beta baktırmıştım sonuç u öğrenmek istiyorum diyin söylerler hayırlı haberler alın inş ❤️
Pitircigin_annesi Elifyarenaydemir bende devlette yaptım iki gün sonra sisteme düştü ben kan verdikten 3 saat sonra doktora gidip sordum 76 demişti öyle öğrendim hastaneye gidin
Elifyarenaydemir Pitircigin_annesi hm anladım aradım yarın dedi pazartesi doktora gıtcem ya yarın düşer sisteme
adatuna Elifyarenaydemir siz test pozitif felan mı gördünüz kontrole gittiniz regl öncesi de rahim kalınlaşıyor bu arada şuan için sonucunuz negatif
adatuna Elifyarenaydemir kimyasal da olmuş olabilir. Benim değerim çok düşüktü pozitif gördüm gittim rahim kalınlaşmış dedi 2 gün sonra kanamam başladı beta sıfırlandı
Elifyarenaydemir Buse4161 evet ama hala adet de olmadım pazartesi ye kadar olmazsam tekrar doktora gitcen
adatuna Buse4161 kimyasal olduğumda benim de kalınlaşmıştı mesela umutlanmıştım işte tek bir sonuç olmuyor hiçbirinde