S-e-g Dün yaptığım telefonda gözükmemiş o da silik aslında bugün yaptığım biraz daha belirgin olunca heyecanlandım
S-e-g Ozgenur22 koyulaşmayı bekliycem net çizgiyi görmeden kan vermek istemiyorum her ay kan verip negatif görmekten çok yoruldun