ozgurhayalim Kızlar 14. Haftada kasık batmasi ve karın agrisi yasiyorum. Benimle aynı durumda olanlar var mi. Ya da bu süreci atlatan hamişler bu haftada normal mi
Canolbana ozgurhayalim benimde kasıkta batmam çar dün kanamam oldu ona bağlıyordum ben ama o zaman normal mi ki