zaman0686 Kızlar merhaba 2 gündür baş ağrısı yaşıyorum tansiyon ilacı kullanıyorum ama ölçtüğümde tansiyonum yüksek değil bunu yaşayan varmı aranızda
Canansrcm Bende aynı haftadayım benimde oluyo çok şiddetli değil ama benimde tansiyonum 13/8 felan çıkıyo