20 haftalık gebeyim ikinci hamileliğim fakat iki gündür kalcamda çok şiddetli ağrı oluyor iğne bıçak saplar gibi uzanıp yatamıyorum kalçama ağrılar giriyor iki gündür sıfır uykulayim bugün fizik doktoruna gittim artık dayanamayıp ilaçlar verdi bu durumu yaşayan varmı ya uyuyup dinlenmek istiyrum artık çok canım acıyor