Acemianney benim de böyle oldu, açıklık muayenesi sonrası sancı eve gidince başladı ama o an açıklık yoktu hiç. Bütün gece ağrıdı sancılar 5-6dk uzunlukta 8-10 dk da 1 giriyordu. Sonra kahverengi parmak ucu kadar lekelenme oldu. Nişan belki de budur çünkü başka bişi gelmedi. Sancıların sıklığı 1bucuk 2 saat sonra 3-4 dk ya düştü ve uzunluğu 50 sn fln olmaya başladı. Sonra büyük tuvaletim geldi ve klozete zor oturdum çişimi yapmaya. O anda su boşaldı biraz da kan vardı ama tamamı boşalmadı suyun, istemsiz çiş yapıyor gibi oldu klozette. Ped taktım hemen 10 dk ya evden çıktım su geldiyse ve sancılar böyleyse hemen gel dedi doktorum. Hastaneye girince 1 saate kalmaz bebiş kucağımdaydı. 13-14 saati evde geçirdim. Bence çiş yapmaya zor eğiliyor gibiyseniz suya da az kalmış bebiş bugün doğacak. Benim doğum senaryosuna çok benziyor🙊 Gittiğimde 6-7 cm açıklık vardı yarım saate kalmadan tam açıklık oldu. Suyun kalan kısmı da orda boşaldı.