DnzTnr sizin normal mi yoksa sezaryen olacak? Dün kontrolüm vardı söyledim doktora ağrı var baskı var dedim , bebek kanala inmiş dedi 36 haftalık olduk bugün, magnezyum yazdı icmeye devam dedi çünkü sezaryen olacağım, bebek indiği için baskı yapıyor normaldir dedi , nst sancı çıkmadı