A_ys6604 Dr 13 haft iken net erkek dedi yanılma payı var midir. Ben sordum baktı baktı gördum dedi emin misiniz dedim evet dedi gerçekten 13 erken dgl mi ya!? Bi oglum var bi umut belki kızım olmasını çok isterdim de..
rahatdur_evladim A_ys6604 canım burda 8 9 haftalık bebeğin cinsiyetini söyleyen oluyor bı fotoğrafa bakarak doktorun 14. Haftada söylemisne şaşırmadım 😁 Neyse işin şakası bence erken söylemiş ama işinde tecrübesi varsa yanılma payı az da olabilir en iyi sonucu 15. Haftadan sonra alırsın
Nsibe A_ys6604 canım o belli olmaz bizim akrabayada 6 aylık olana kadar kız dediler yedinci ayda erkek dedi o yüzden bu haftalar çok erken bence 17 haftalıkken bir daha git net belli olur
gokcekocyigiit A_ys6604 kızımı 11 haftalıkken öğrendim, 13 de erken değil, kemik yapısından bazı doktorlar biliyor, tabi ki yanılma payı da olabilir, hakkınızda hayırlısı olsun
TugceOrak A_ys6604 aşkım benim doktorum 10+5te erkek dedi, ekranda biz de gördük bariz pipiyi yani ve değişmedi 34+2 olduk hala erkek 😊 Eğer pipiyi net şekilde görüp söylediyse değişmez, napacak pipi geri mi kaybolacak 😊 Sağlıkla gelsin
bikbikbikaak TugceOrak evet 😅 12. Haftaya kadar çıkıntı oluyor bebeklerde, kız bebeklerde sonrasında bu çıkıntı kayboluyor erkek bebeklerde pipiye dönüşüyor demişti doktorum
Emanetimi_bekliyorum A_ys6604 canım kız göstermiyor genelde doktorlar net diyemiyor erkek pipiden dolayı hemen belli ediyor tabi kordon degilse ilk haftalar hemen anlıyor doktorlar
Ayselcnt A_ys6604 ilk hamileliğimde 13. Haftada öğrendim cinsiyeti..doktor direk erkek, bak buda pipisi demişti.. ikinci hamileliğimde 16. Haftada öğrendim.. erkek dedi doktor.. nasip, hayırlısıyla 2 tane oğlum olacak inşaAlllah.. sağlıkla kavuşalım..
Deleted33000 A_ys6604 bende oğlumu o haftada öğrendim yanılma payı vardır diye uzun süre kimseye demedim ama yanilmadi doktorum şu an 30+6yiz
Geleneksel1anne A_ys6604 ilk oğlumu 13. Haftada öğrendim. 2. Gebelikte de 13 te kız dendi şuan 16+4 üm dün öğrendik kız dediler. İstersen farklı dr a git bakalım o ne diyor
3nmber Banada 13.haftada kız dedi doktorum içimde hep bı erkekmiş hissi var geçen hafta komşum doğum yaptı doğuma kadar erkek bildiği bebeği kız doğdu enim şüphemin sebebi duyduklarım sanırım hayırlısı neyse o olsun
Ivfannesi A_ys6604 12. Haftadayım ve erkek dedi doktorum ultrasonu koyar koymaz aa gördüm dedi 😂 hayırlısı ile gelsin bebişlerimiz ama bende belki kızdır parmağını falan koymuştur belki diye bekliyorum 😂
Nursemom90 Bana ikili testin ultrasonunda kız dendi fetal dna yaptırdım kız. Tamamen doktorun tecrübesine bağlı. Oğlumu da 12. Haftada söylemişti doktor
KubraMaytalman A_ys6604 ikili teste gittiğimde perinatoloji doktoru söylemişti %85 diye 12 haftaliktim , simdi 20 hastalığım kendi doktorumda net cinsiyetini gordjm. Doğru bilmişti. Zaten kendi kadın doğum doktorum da Perinatolog söylediyse doğrudur demisti. 😅