Kızlar selam, Dün hafif kanamam olmuş ve nişanımın geldiğini söylemişlerdi. Bu gece de uykumdan afedersiniz altımda sıcak bir ıslaklık hissederek uyandım hafif tuvalet kaçırmışım gibi iç çamaşırımın ortası ıslaktı değiştirdim arkasından diğeride sızıp gelir gibi ıslandı şuan kesildi. Doktorum dün suyun bardaktan boşalır gibi boşalırsa hastaneye gel demişti ağrım sancım da yok bu durumda beklenebilir mi en azından sabah kadar? 😔