Buseeozd
Kızlar burda yazan çatı muayenesi çok acıdı vs yazılarına kesinlikle inanmayın. Zaten bu muayeneyi acılı bulanlar normal dogumun agrı sancısını çekme şansı olacagını sanmıyorum. Bugün muayene oldum 1 dk bile sürmedi. Doktorum herzaman naiftir ama rahimi iyice anlamak için baya içeri bastırmış olmasına rağmen dayanamayacağım bir ağrı kesinlikle olmadı. Kendni sıkmazsan doğru sonuç alırız belkide sıkıyorsun diye geniş bile olsa çatınız anlayamamıs olabilirim dedi. Bende rahat bıraktım ve cok rahat atlattım. Kimse gözünüzü korkutmasın.