Papatyam_42 Kızlar kasığım resmen acıyor ağrıda değil etim acıyor resmen oturup kalkarken normal mi acaba
Fatmanurr94 Benimde agriyordu, benim doktorum Magnesium eksikligiden bütün gerilmeleri hissediyorsun dedi. Magnesium kullan demisti bana
Tutuuu Fatmanurr94 değerlerine bakmadan mı kullanmanı söyledi? Benimde çok aşırı yorgunluk saç dökülmesi halsizlik yataktan kalkamama gibi sorunlarım var doktor d vitaminin eksiktir diyip yazdı. Amma değerime bakmadan yazdı bende kullanmak istemedim. Yeni verdim tahlili birazdan çıkar sanırım eğer sorun çıkmazsa gitmem o doktorun yanına değerlere bakmadan nasıl bi şeyi kullam diyolar bilemiyorum..