Leylauraz Merhaba herkese ikinci gebeliğim 19+5 bugün karnımda kızarıklar çıkmaya başladı biraz tedirgin oldum açıkçası sürekli nemlendiriyorum öyle karnım çok fazlada çıkmadı henüz bu durumu yaşayan var mı acaba???