ynzl aynen öyle sağlıcakla gelsinler de biz üç kere gitmeye razıyız 😂😂 işte o kafamı karıştırıyor bazı yerde 18-22 yazıyor bazı yerde 20-24 haftalar arasında.. Kendi doktorum demişti on onbeş gün içinde kadın doğumdan alırsan 10-15 de perinatolojiden gün atarlarsa bir ayın var demişti. İnşallah hallolur. Çünkü her ultrasonda farklı çıkıyor bebek. İkili test için marsaya gittiğimde de öyle olmuştu.