Mrvsvn merhaba bende 12+3 günlüğüm bugün bir anda suyla karışık kanama oldu söylediğiniz gibi kahverengi su ile karışıktı.hemen doktora gittik bebekte bir sıkıntı görülmedi bu haftalarda genelde oluyor dedi.ben kan sulandırıcı kullanıyordum onu kestik.o tetiklemiş olabilir dedi.ama kanama alanı rahim uzunluğu vs hepsine baktı sıkıntı görmedi.umarım ciddi bişey değildir sizinkide.gidebilirseniz bir acile gitmeniz de fayda var.bana hemen pregesteronun iğnesini yaptırdı.