Haticeed Doktorum letu verdi nasıl kullanmam gerektiğini söylemişti yalnız unuttum baktığımda çok farklı kullanım şekli gördüm nasıl kullanmam gerektiği hakkında bilgisi olan var mı ?
bella_xx Haticeed ben bu ay kullandım canım adetinin 5. günü başlayıp sabah akşam 5 gün iç demişti bana 6. günde gel dedi insandan insana değişiyor pcosun varsa 12 gün kullanıyorsun mesela
erikarpuz Haticeed kasım ayında kullanmıştım adetin 5. günü başladım 5 gün sabah akşam kullanıp bıraktım 12. gün kontrole gitmiştim
Busec6 Haticeed benim doktorum sabah öğle akşam 5 gün kullan demişti klomen le bir klomen de sabah akşam 5 gün dü
Slmcnmyeniben Kızlar bunu doktor kendisi mi yaziyor gidip ben istesem yazar mi aceba benimde pcosum var fayda edermi ki
Ilgaz01 Haticeed Slmcnmyeniben al bana doktor madem hemsiresin 3 ay bu hapla kendin dene olmazsa aşılama yapariz dedi eczaneden bir kutu 430 aldim reçetesiz
Ilgaz01 Slmcnmyeniben benim pcos yok zaten 2 yumurta büyümeye başlamış adetin 3 günü başlayacak hergun 1 tablet 5 gün kullanacak gecen geceliğine 2 icmistim 3 yumurta olmuştu o yüzden teke düştüm
erikarpuz Haticeed o ay hamile kalamadım ama problemim yumurta büyümesiyle alakalı değildi yumurtalıklarım yağlanmış geç fark ettim kilo verince kendiliğinden hamile kaldım
Aslihan_adiguzel51 Haticeed ben kullandım yumurtam çatladı sonradan tekrar çatlatma iğnesi yaptı bekliyoruz
Slmcnmyeniben Ilgaz01 bi tane evladım var çok şükür bir tane daha istiyoruz ama nasip olmadı artık her türlü şeyi denemek istiyorum birde onu deneyeyim bakalım
Ilgaz01 Slmcnmyeniben bunla olur pkos varsa 2 ic derim kilo da varsa 2 ic 3 ay dene sende gebe kalırsan banada haber et hayir duasi etsen yeter sevinirim
Haticeed Busec6 Kutunun üzerinde 2+1 yazıyor acaba günde 3 mezemi kullanmam gerektiğini yazmış doktor yazmıştı pkos var bende de daha önce hiç kullanmadım ama