Bonnusimo Ay benimde ilki kız 40+0da dogdu şimdi erkek çok merak ediyorum bekler miyim diye ama sizi görünce aynı senaryo yaşıcaz gibi geldi bi an 🤣
Lavin97 Bende 38 haftadayim agrlastim ve ne zaman gelecek dusunmekden yoruldum birde cevremdekiler her gun yaziyo dogurmadinmi o soruyu duymaya bile tahammulum kalmadi
Aysenurs5 Lavin97 off 39+1im banada soruyorlar, birde görümcemin mayıs ayında düğünü var herkes gidip gidemeyeceğimi planlamaya çalışıyor 🥴 bebeğim sağlıklı doğsunda gerisi önemli değil demekten yoruldum
Lavin97 Aysenurs5 O kadar iyi anliyorum ki ama herseyi bos ver esas sen ve bebis gitsen nolucak gitmesen nolucak max gereksiz akraba sorulari duyacaksin