Kızlar ikinci doğumum olucak 36+6 olduk bugun. Doktorum önceki kontrolde 15-22 mayıs arası doğum gerçekleşir demişti ama yine sezeryan olucam dediği tarih 39-40 hafta arası cuma günü kontrolüm var sizce tarihi öne çekermi o kadar beklememize gerek varmı. Anladığım kadarıyla doktorum ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi diye düşünüyor.verdiği tarihleri beklemelimiyim siz kaçıncı haftada doğum yaptınız ?