Son 9 gun kaldi doğuma ama asla Bi belirti yok doktorlar da hicbirsey demiyor bu konu hakkında sezeryan veya normal bilkent şehir hastanesinde takipliyim acaba kendim doğum başlasın diye cabaliyim yoksa son günü mu bekliyim yada iste pazartesi günü gidince sizce gün verirler mi sezeryana mi alirlar yoksa suniyle normal doğum mu olur