Esincebisey Yasemin585858 kizimin adını doğa koyacaktık boğa diyip dalga geçerler dediler vazgeçmiştik 🥲 ama bence güzel bi isim sadece biraz kaba söylenebilir kişiden kişiye değişir
Yasemin585858 Esincebisey ay ilk defa duydum kız doğa boğa olayını 😃 yani illaki üslup farkı her isimde oluyor bakalım nasip😊