020525 ben memnun kaldım 45 dakıka her seyıne baktı doktorlar 2 uzman birden oluyor zaten bır suru de ultrason kağıdı verdiler bır sorun olduğunda zaten sıze de açıklıyorlar detaylıca sonra 3 kere daha farklı bır sebepten gene gıttım ben hıc pısman olmadım