Han23 Sssdee merhaba bu cumartesi kontrolum var o hafta gıtmedım 34 hafta oldum bu arada. doktoruma yazdım o gün geliyim mi falan diye,bu haftalarda normal artık bekliyoruz böyle seyler dedi düzenli sancı/kasılma vb olmadıkça korkma dedi o ağrılarım bi kaç gün daha devam etti sonra kendiliginden geçti ara sıra regl benzerı yine hafif sancılar yaşıyorum sadece.ama o süre zordu gerçekten ağrılı günlerdi cok sükür suan iyiyim
Sssdee Han23 Anladım sevindim geçtigine bende de olmuştu dün şu an geçti şükür o yüzden sormuştum teşekkür ederim cevabınız için sag salim kucagımıza alalım inşallah 🤲
Blueeeeee111 Han23 (yarın 37.haftaya giriyorum) her sey yolunda dedi doktorum, bu ağrılar kasılmalar bebeğin bir yerde toplanması karın sertleşmesi vs hepsi normal dedi, bebek gelmek istiyor dedi :) endişelenme sen de normalmiş yaşadığımız bu ağrılar vs 🌸🌸
Han23 Blueeeeee111 oh cok sevindim❤️ bende cumartesi gideceğim gunler gecmiyor. Hala yasiyorum bende ama 10 gündür dogurmadigima gore yalanci dıyorum evet😅😅tesekkur ederim icim rahatladi sen de yazınca boyle🌸