Meryeminannesi20 Sevgilimmmmmmm bende burda bekliyim 30+2 bende kıyafet eksik beşik ve bebek arabası ablalarından var😌
Minik_kuzularim Sevgilimmmmmmm bence daha fazla uzatmayip almalısın bende senin gibi acelem yok nasilsa doğmaz diyordum 35.haftada doğum yaptım doğdu çıplak kaldı 😀
patili_kiz90 Zıbınlar , battaniyeler , bezlerle , ıslak mendillerle başla hemen 🌸göreceksin asla bitmeyecek eksikler.