Selenavci63 [silindi] lekelenme normal değildir hiç bir zaman doktora gidin vakit kaybetmeden ben de dün gece yaşadım Progestan iğne yaptılar bugün de fitile başladım canım her ihtimale karşı doktorun görsün
Meltemanneolsun [silindi] kendin alıp kullanabilirsin progestan fitilin zararı olmaz faydası olur hele ki lekelenmede. Benim doktorum daha minicik kese vardı sadece o zaman vermişti kullanmıştım sabah akşam fitil ki kanamam da yoktu sadece önlem amaçlıydi
Sarees [silindi] hamile olduğumu öğrenmeden yani adetime 3-4 gün kala açık pembe bi lekelenme gelmişti belki yerleşme kanaması olabilirdi , ama sonrasında ufacık çok açık lekeler geldi doktoruma başvurdum ilaça başladı hatta hastaneye yatış verdi 3 gün çünkü 4 ay önce düşüğüm olduğu için takip etmek istedi
Cettochahubas [silindi] merhaba benimde 5.haftada lekelenme başlamıştı malesef 10.haftada kaybettim progesteronda kullanıyordum ama düşecek bebek malesef düşüyor inşallah siz sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🌸
[silindi] Selenavci63 gittim de kalp atışı duymadan ilaç vs vermedi. 6+1 de kalp atışı duyamadı. Haftaya gel dedi. Ama döngüsel olarak lekelenme görüyorum. En kötü günde 1 kere.
gokcekocyigiit [silindi] kalp atışı olmasa da progestan flan başlaması gerekmez miydi, sonuçta hamilesiniz, bence başka doktora da görünün, ihmal etmeyin, sağlıkla gelsin
[silindi] Selenavci63 inşallah haftaya kalp atışo duyarız :( endişeleniyorum ama bir yandan da içim huzurlu..
Selenavci63 gokcekocyigiit bende onu anlamadım Progestan sadece gebelere verilmiyor ki mesela ilk defa duydum kalp atışı olmadan Progestan olmaz diye
Oznurozkatarr [silindi] ben ilk günden beri kullanıyorum progestan fitilini progestan iğnesini göbekten iğnesini
[silindi] Selenavci63 ben de bu grup sayesinde progestanı öğrenmiştim. Haftaya bir daha gideceğim bakalm artık
[silindi] Oznurozkatarr dediğim gibi bana önerilmedi. İlk hamileliğim düşük vs yaşamadım daha önce. Ben de deneyimleyerek öğrenmeye çalışıyorum
Oznurozkatarr [silindi] tabiki sorarak tecrübe olanlarla öğrenilir canım bende ne kullandığımı söyledim sadece
[silindi] Cettochahubas doktor aynen öyle dedi. Kalp atışını duymadan bir şey yazmak istemiyorum dedi ama sen kendini pamuklara sarıp sarmalasan bile sağlıksızsa vücut atar. Eğer sağlıklı bebekse pamuk ipliği ile tutunur. Rabbim hakkınızda hayırlısını versin dedi gönderdi :)
Sevgikaya1525 [silindi] yani görmedim ama lekelenme hiç bi zaman norml değil düşük riski taşır başta sonrası da erken doğum riski o yüzdn öyle bi durum yaşadıysanız cnm doktora görün
limonlucheesecakee Daha önce iki düşük yaşadım lekelenmeyle başlayan suanki gebeligimde lekelenme oldu acilden giriş yaptım ve yatış yaptilar . 3gundur hastanede yatıyorum Ptogestana başladılar . Mutlaka bı kadın doğum acile gözükun daha sonra üzülmemek adına en azından önlem alınmış olur ..