Kızlar merhabalar tam 30 gümlük hamileyim yeni öğrendim keseyi göremedi doktor ve beta ugc değerim 320 cıkıyor doktor cok düşük dedi endeişelendim acıkcası bu konuda bilgisi olan varmı pazartesi tekrar bakıcaz sonuç artmazsa kimyasal gebelik veya dış gebeliktir dedi bilen yazabilirmi lütfen 2 kere verdim 2 gün arayla ikiside 320