Esrayay Haftamıza girmiş bulunmaktayız benimle birlikte 8. Haftada olanlar var mı nasıl geçiyor benim aşırı bulantim koku hassasiyetim aşırı açlık ama hicbirsey yiyememekle geçiyor sizde durumlar nasıl
Canaa Esrayay bende 8 hafta oldum. Kasık ağrım çok var dengesiz beslenme var. Az su içiyorum gibi geliyor. Ağrılar için kanama olmazsa sorun yok denmişti umarım sağlıklıdır. Sürekli bunu düşünmekten tadına varamıyorum 🥹
Canaa Ys35 kesinlikle öyle bende 8.haftadayım bugün. 12. Hafta da kontrol ama dayanamam gideceğim sanırım çünkü insan korkuyor
Esmasin Bugün 8. Haftama girdim bende her sabah kusuyorum yemek yedirmiyor halsizlik bel ağrısı cabası hiç bir iş de yapamıyorum yatıyorum bütün gün akşamları bir parça eşim gelince yiyebiliyorum