Purple açılmayı aslında öyle çoksa kendimiz fark edemiyoruz kuzum ya ama akıntı kısmı bende de oluyor evi temizlediğimde ya da çok ayakta kalıp yürüdüğüm de doktorum ona normal demişti sancın yoksa suyun nişanın gelmediyse bi sorun yoktur ama bence açılmanda yoktur senin açılma dediğin belki bebeğin bası aşağoya indiği icin öyle bi his olmustur