Kızlar 27 haftalık gebeyim ikiz gebelikti, hamileliğimin başında birinin kalbi durdu şuan belimde ve kasıklarımda çok fazla ağrı oluyor özellikle oturduğum yerden kalkarken ve yürürken çok ağrım oluyor ne kadar yavaş hareket edersem edeyim böyle oluyor doktora soruyum desem kontrolüme de daha var sizce normal mi randevumu erkene çekmeli miyim