Kızlar selam,
19+4 haftalık hamileyim grip oldum sanırım. Burun akıntısı boğaz ağrısıyla başladı ıhlamur limonlu çay meyve günde 3-4 litre suyla 2 3 günde burun akıntısı boğaz ağrısını geçirebildim şükür. Sıvı kaybetmediğimden sanıyorum ki halsizlik de yaşamadım. Ama boğazımda bi sıkıntı var sanki 5 dk arayla bişey batıyormuş gibi oluyor ve peşine hemen öksüresim geliyor. Gün içinde konuşurken de bu şekilde oluyor ve konuşmamı durdurmak öksürmek zorunda kalıyorum. Tabiri caizse de baya hayvan gibi öksürüyorum bebeğe içerde bunun zararı da var mı bilemiyorum. 10 gün somra detaylı ultrasona giricem kendi doktoruma da ondan sonra çağırdığı için şimdi gitmek istemiyorum. Acile de gitmek istemiyorum bugün sağlık ocağına testlerimi vermeye gittiğimde sadece bol su ve meyve dedi ıhlamuru bile önermiyoruz içme dedi. Çalışıyorum istirahat şansım da yok. Ben bu hastalığı nasıl atlatacağım her şey kısıtlı. Var mı önerisi olan ben kullandım geçti diyen? Özellikle şu boğazıma tıktık bişey batıyor ya çok rahatsız ediyor. Öksürük sadece olsa ona da okeyim. Önerilerinize açığım ya, şimdiden teşekkürler.