Kbraa_27 Kızlar 12 haftalık hamileyim hiç göğüs şişmesi yok resmen yumuşak hassasiyette önceki kadar değil bebeğe bişey olmamıştır değil mi
gokcekocyigiit Kbraa_27 göğüs ile bebeğin bir alakası yok, sakin olun, hamileliğin her dönemi vücutta, hormonlardan dolayı değişim yaşanması gayet doğal 😊
Embu Kbraa_27 ilk gebeliğim de bende de olmamıştı canım her hamilelik belirtisi herkeste olmak zorunda değil içini rahat tut strese girip bebişi de kendini de üzme 🌸
Aysenurs5 Kbraa_27 bende hiç bir belirti olmadı 😅 ne göğüs büyümesi ne hassasiyet nede mide bulantısı ve bebeğin hareketlerini hissedene kadar hep panik halindeydim şansıma bebeğin hareketlerinide geç hissettim, bir sorun yoktur merak etmeyin
gokcekocyigiit Kbraa_27 endişenizi anlıyorum ama korkmayın, benim 3.gebelik hiç bir belirti olmadı bu defa 😀
4yaprakliyoncam Bende şimdi bunu düşünüyordum 10haftalığım bende göğüslerim biraz dolmuştu şimdi gitti o hassasiyet normal diyorlar
Nazli_3009 Kbraa_27 benim de ilk haftalarda vardı 10.haftadan sonra yok oldu şuan 12 haftalık benim de ağrım yok
Kbraa_27 Nazli_3009 Ağrımız olsa dert olmasada dert 😅 Sıkıntı yokmuş ya dönem dönem her his farklılaşıyor galiba