minikbebegim06 dkjannsbd hastaneye gidin mutlaka baksınlar suyunuz da sızıyor olabilir kadın doğum acile gidip söylerseniz muayene ederler
dkjannsbd minikbebegim06 dün gitmiştim gelince size yazdım canm doktor sorun görmedi ama içim hala tedirgin uzandığımda gelmiyor yorma kendini dedi sadece
Didemnil35 dkjannsbd Dr dediği içinizi rahatlatmadıysa biz ne desek olmaz kötü birşey olsa Dr derdi zaten yada başka bir Dr daha gidin