Aleyy1
Hayır vermez bebek kendini koruyor zaten. Bende iki kere çok ağır grip geçirdim. Tabi hamile olduğumuzdan dolayı ilaç kullanamıyoruz. Bir serum taktırmistim. sonra acilde ki doktor bana antibiyotik yazmış ne alaka onuda anlamış değilim eczaneye almaya gittigimde eczacı bana bu ilacı sen kullanamazsin demişti ve vermemişti. İkinci grip oluşumda hiçbir hastaneye gitmedim korktum evde doğal yollarla iyileşmeye çalıştım. Çorba vs. Tarzında bogazim çok ağrıyordu onun içinde günde bir kere bir bardak suya çok az sirke koyup onu içmiştim.