Bugün doktora gittim tam 36+0 dayım. Bebeğimin kilosu 2400 geldi biraz geride gibi. İlk oğlumun hep ilerideydi 38. Haftada 4150 gram doğmuştu. Ama bu bebişim birazcık geriden geliyor sanki. Son haftalarda ne kadar kilo alıyor acaba? Benim iki hafta sonraya da gün verdi doktor sezeryan için