2024 Ağustos ayında bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum sonra parça kalmıştı tekrardan kürtaja alındım 2 buçuk ay sonra Regl gördüm 6 aydır korunmasız halde olmadı Regl kanamalarımda aşırı derece azalma vardı doktor Hitoroskopi yaptı yapışıklık varmı temizlenmiş rahim duvarı çok ince olduğu için balon vs takmamış şuan östorojen hormonu kullanıyorum 2 haftadır ne zaman çoçuk düşünmeliyim aranızda bu durumu yaşayan varmı 🥹