Mrv342 bende 36.haftadayım cumartesi enfeksiyon çıktı ve beyaz akıntım vardı idrar tahlili verince öğrendim enfekiyonumun olduğunu ve antibiyotik başladık çünkü enfeksiyondan dolayı nstde bebeğimin kalp atışları yüksek çıktı şuan 1 haftalık antibiyotik kullanıyorum bugün daha 5.günde bile fark ettiğini öğrendim kalp atışları normale dönmüş çok şükür ama fayda etmeseydi enfeksiyondan etkilenip doğunca küvöze girebilirdi öyle demişti doktorum o yüzden enfeksiyon çok önemli yani nasıl bir doktor önemsiz görebilir bende bunu anlamıyorum bence farklı bir doktora daha görünün