CerenKim Kızzlaarr 36 haftadan selamlar, oğlumuzun adına henüz karar veremedik. Sizce Çağatay mı daha güzel yoksa Anıl Burak mı? Yardım edin🙈🙈 sizler neler koyacaksınız
Sdanur1 CerenKim anil Burak daha hoş geldi kulağıma Bizde Barlas koyacagiz İsimleri ile yaşasınlar ömürleri uzun sağlıklı bereketli olsun sağlıcakla kucaklqrimiza
Hanife5656 Benim 3 hamilelim oğlumun ismi İsa kızım ismi Elif bir kızım daha olacak ismini Eylül koyacağız kızım çok istedi
Tatli_bebek12 Hanife5656 elif ismi aslında çok çok güzel bir isim şuan kimse koymuyor da ben kızlara çok yakıştiriyorum
-Buse-_ Bizde erkek olacak bebiş 32. Haftadayız daha karar veremedik sizce yağız mı iyi kutay mı kızlar 🧸
Elfkaya Bizde Mahir düşünüyoruz ama çok eleştiri aldık güzel değil koca adam ismi gibi diyorlar, çocuk ismi gibi değil diyorlar, hep çocuk kalmayacak ya sizce nasıl Mahir ismi?
CerenKim Elfkaya bence kendiniz beğeniyorsanız hiç kimseyi dinlemeyin bugün bir arkadaşım çağatayı nasıl kısaltıp sevebilirsin ki dedi hep bir şeyler deniyor ☺️ hem de herkesin koyduğu bir isim değil bu da önemli bence
maihayal Elfkaya bence çok güzel konulabilir benim bir arkadaşımın da bebeği var ismi Mahur o da çok hoş bir isim
Tatli_bebek12 Elfkaya ben çok beğendim ileride mahir ismi çok yakışır emimimki hemde değişik bir isim
Tubace Elfkaya benim oğlumun ismi mahir. İsminin anlamı gibi elinden her iş gelir. Daha 2 buçuk yaşında ama eli her şeye yatkın. Ve sakin uyumlu bir çocuk