Hanımlar nisanın başında adet oldum. Bir hafta sonra lekelenmem oldu kanamaya döndü az bir şekilde devam etti doktor duphaston verdi kullanıyorum ama hala kanamam devam ediyor yoğunlaştı şuan. Doktor herhangi bir sorun görmemişti. Adet olmadığını rahim duvarı adetli gibi ince değil demişti. Başına gelen var mı?