efeduru sağlık bakanı önce bulunamayan randevularin sıraların hesabını versin işi bu kadın doğum değil !!
O kadar haklısınız ki. Bir gün 34 haftalıkken sancım tuttu hemen doktoruma mesaj attım. Hiç ihmal etme rahim ağzını ölçtür, nst görelim dedi. Doktorum da başka bir şehirde. Burada sadece bir tane ilçe devlet hastanesi var. Saat de 16.30 gibi bir şey. Hemen gittim dedim ki ben eski sezaryenliyim sancım var. Gelmek için bu saati mi bekledin ben gidiyorum bakamam dedi. Doğumun saati mi olur? Acilden girdim. Nstde doğum başlamış çıktı. Bu sefer de salmıyorlar doktor yok. İmza attım ölüm riskini alıp çıkıyorum diye 2 saat yol gittim kendi doktoruma. Vardığımda sancılarım 3dkda 90ı bulmuştu. Az kalsın doğuruyordum sabahına zor durdu. Bebek kanalda ilerledi dikiş sınırın altına düştü. 3 haftadır randevu talebim var bir tane denk düşmedi mesela. Randevusuz gidince de sen takipli doktoruna git fiş veremeyiz kendi hastalarımız var diyorlar. 37 haftalık hamileyim randevu denk gelse 2 hafta sonrasına denk gelir, e ben doğururum zaten. Allahtan üç kuruş paramız var da özellerde bakılıyoruz şükürler olsun.